Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Saturday, October 13, 2012

Crafty Scraps

So excited!!! I will be a new CT Member for Crafty Scraps.  Can't wait to start!  You should come along and visit, she's got tons of stuff.  Come and participate in many challenges and get some freebies and come and shop in her store.  Loads of great stuff to buy and not too expensive.

Do you like to recycle?  Well come on over to her store and you will find some printables for those old paint cans you still keep around for other uses.

Looking forward to seeing you there!  Look for her site on the right side of my page.

I will still continue to offer some freebies myself, coming in a few minutes.  Still haven't decided what I will give away.

See you in a bit.

Je suis très excitée!!  Je deviens un membre chez Crafty Scraps.  J'ai hâte de commencer!  Venez la visiter, elle a des tonnes de choses.  Participez à plusieurs défis et vous recevrez des choses gratuites et venez aussi voir son magasin.  Beaucoup de choses à acheter et pas trop dispendieux.

Est-ce que vous aimez recycler?  Venez dans son magasin pour voir des choses que vous pouvez imprimer, pour ensuite les mettres sur vos vieilles cannes de peinture que vous gardez pour d'autres utilitées.

Bien hâte de vous voir là!  Recherchez son site à la droite de ma page.

Je continue d'offrir des choses gratuites, dans quelques minutes.  Je n'ai pas encore décidé ce que je vais offrir.

 A bientôt!


No comments:

Post a Comment