Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Saturday, January 12, 2013

Different kind of alpha - Alphabet différent

I was just playing around and came up with this Alpha.  It's out of the ordinary but I'm sure someone out there will like it.  I made it in 10 different colors.  I will  be offering 2 at a time, so if you don't like the colors, drop in again later and your favorite color should be there eventually.

Je jouais un peu et j'ai fait cet alphabet.  Il est hors de l'ordinaire mais je suis certaine qu'il y aura quelqu'un qui l'aimera.  Je l'ai créé en 10 différentes couleurs.  J'en offrirai 2 à la fois, alors si vous n'aimez pas les couleurs, revenez plus tard et votre couleur préférée devrait être là éventuellement.

Here are the 1st 2:
Voici les 2 premiers :

Thanks for visiting!
Merci d'avoir visité!

No comments:

Post a Comment