Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Saturday, February 23, 2013

Xmas Quick Page/Page Rapide de Noel

I know Xmas has come and gone, but if you're like me, you haven't had time to scrap your pages yet.  So, here's a quick page for you made from the Chubby Elves Kits from the Crafty Scraps store.  If you wish to get the quick page, go to the Crafty Scraps Forum, under CT Freebies Just 4 U, Free Quickpages.  All items in the forum are free, no membership required.  Come and participate in the challenges and get even more freebies.

Je sais que Noel est déjà passé mais, si vous êtes comme moi, vous n'avez pas eu le temps de céer vos pages encore.  Alors, voici une page pour vous, créée des kits Chubby Elves que vous trouverez dans le magasin de Crafty Scraps.  Si vous voulez avoir la page, allez visiter le Forum de Crafty Scraps, sous CT Freebies Just 4 U, Free Quickpages.  Tous les items dans le forum sont gratuit, même pas besoin de devenir membre.  Venez aussi participez aux défis pour avoir encore plus de choses gratuites.
 
Here's a preview:
Voici un aperçu :

Thanks for visiting!

Merci d'avoir visité!

No comments:

Post a Comment