Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Thursday, July 18, 2013

Remaining Reward Charts - Restant des tableaux de récompenses

I decided that instead of giving them to you one by one, I'd bundle them and give them all to you at once.  So here's a preview of the Reward Charts.  It also includes the first one I offered previously.  I created them both in French and in English and they were all made using Crafty Scraps kits.  Go visit her store now!   ENJOY!

J'ai décidé qu'au lieu de vous les offrir un par un, je les regrouperaient et vous les offrir tous ensemble.  Alors, voici un aperçu du restant des tableaux de récompenses.  J'ai aussi inclus celui que j'avais offert auparavant.  J'ai fait les pages en français et en anglais et ont tous été crées avec des kits de Crafty Scraps.  Visitez son magasin maintenant.  AMUSEZ VOUS!


Download the English pages HERE
Téléchargez les pages françaises ICI.

Thanks for visiting!
Merci de votre visite!

No comments:

Post a Comment