Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Wednesday, August 7, 2013

ON VACATION - EN VACANCES

Well folks, I'm off to Disney, Sea World and Universal Studios.  I will be back in 2 weeks.  Hope you had enough alphas to tide you over until I return.

Eh bien les ami(e)s, je m'en vais à Disney, Sea World et Universal Studios.  Je serai de retour dans 2 semaines.  J'espères que vous avez eu assez d'alphabet pour vous occuper jusqu'à mon retour.


Don't forget to visit the Crafty Scraps Forum.  There are some challenges with beautiful participation prizes.

N'oubliez pas d'aller visiter le Forum de Crafty Scraps.  Il y a des défis avec de beaux prix de participation.

This is Jana's challenge.  There is also, Heidi's Quote Challenge, Maureen's Font Challenge and my Wild Card Challenge.  Come on over!

Ceci est le défi de Jana.  Il y a aussi le défi Citation de Heidi, le défi polices de charactères de Maureen et aussi mon défi Wild Card.  Venez visiter!

No comments:

Post a Comment