Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Friday, September 7, 2012

Another Alpha / Un autre Alphabet

Was playing around again and here's what I came up with.  Hope you can use it!  Letters are only in Caps.  I used the latest version of Winzip, so let me know if there's a problem.

Je jouais encore et voici ce que j'ai fait.  J'espère que vous pouvez l'utiliser.  Les lettres sont seulement en majuscules.  J'ai utilisé la dernière version de Winzip, alors laissez moi savoir si vous avez des problèmes.



Download HERE
Télécharger ICI

Thanks for visiting!
Merci d'avoir visiter!


No comments:

Post a Comment