Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Sunday, September 9, 2012

Backgrounds / Arrières plans

Here is part 3 of my Multicolor Kit, the backgrounds.  There are 4 backgrounds and once again, they come in 8 bright colors.  Hope you enjoy them as much as I had making them!  I used Mediafire for these because uploading them to 4Shared wasn't working.  No credit or thank you required (unless you really want to, lol).  Just don't claim them as your own.

Voici la 3e partie de mon Kit Multicolor, les arrières plans.  Il y a 4 arrières plans et encore une fois, ils viennent 8 couleurs vives.  J'espères que vous les aimer autant que j'ai aimé les créés.  J'ai utilisé Mediafire, car je n'ai pas été capable de les télécharger sur 4Shared.  Pas de crédit ni remerciement nécessaire (à moins que vous le voulez vraiment, lol).  Juste ne pas les réclamer comme étant les vôtres.






Come and get them HERE
Venez les chercher  ICI

Thanks for visiting!
Merci d'avoir visité!

No comments:

Post a Comment