Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Saturday, March 9, 2013

Quick page - Stonewashed - Page Rapide

Here's a Quickpage I made for Heidi's Quote Challenge.  You will need to go to the Crafty Scraps forum, under CT Freebies Just 4 U, Quickpages.  Just go grab it, don't even need to join.

Voici une page que j'ai créée pour le défi Citation de Heidi.  Vous allez devoir faire un petit tour au forum de Crafty Scraps, sous CT Freebies Just 4 U, Quickpages.  Allez le chercher, pas besoin de devenir membre.



Click HERE to get to the Crafty Scraps Forum
Cliquer ICI pour aller au Forum de Crafty Scraps

In a few days, I will have another Alpha for you.
Dans quelques jours, j'aurai un autre alphabet pour vous.

Thanks for visiting!
Merci d'avoir visité!

No comments:

Post a Comment