Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Friday, March 29, 2013

Wild Card Challenge #2 - Défi Wild Card #2



  
I'm going to start my 2nd Challenge a little early, because I've got lots to do over the weekend.  You can always continue to participate in the 1st one if you wish.  The participation prize doesn't expire, lol.

You will need to go to the Crafty Scraps Forum to participate (don't worry, you don't need to subscribe to anything or become a member and there's lots of other freebies you can grab while you're there.  Here is what you will get for participating in Challenge #2:

==========


Je commence mon 2e défi un peut de bonne heure, car je serai très occupée en fin de semaine.  Vous pouvez continuez à participer au premier si vous désirez.  Le prix de participation n'expire pas, lol.

Vous allez devoir visiter le Forum de Crafty Scraps pour participer (ne vous inquiétez pas, vous n'avez pas besoin de vous abonner ou devenir membre et vous allez trouver beaucoup d'autres choses gratuites que vous pouvez allez chercher en même temps).  Voir ci-haut le prix pour votre participation (signes Zodiaque).

Have fun and thanks for visiting!
Amusez vous et mercie d'avoir visité

No comments:

Post a Comment