Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Sunday, June 9, 2013

Michelle needs your help + an Alpha - Michelle a besoin de votre aide + un alphabet

Please visit Michelle at Crafty Scraps and help her out with her Inspirational Buckets.

S.V.P. visiter Michelle chez Crafty Scraps et lui donner un coup de main avec ses sceaux inspirés.


Here is what you get when you donate $5.00 or more:

Voici ce que vous recevez pour votre donation de $5.00 ou plus :

The kit is huge.

Le kit est immense

-------------------------------

Just for visiting me today, here is another alphabet I made a long time ago.  Hope it is useful to you.  Just click on the preview to download.

Pour m'avoir visité, voici un autre alphabet que j'ai fait il y a longtemps.  J'espère qu'il vous sera utile.  Simplement cliquer sur l'aperçu pour le télécharger.

Thanks for visiting!
Merci de votre visite!

No comments:

Post a Comment