Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Monday, June 24, 2013

Name Plaque - Plaquette

I just made this name plaque for myself and thought maybe someone out there would be interested in having one as well.  If you are interested, just send me an e-mail at debrad.clement@gmail.com with the name or names you want inscribed and I'll send it (them) to you.  For those wishing to stay anonymous, just put in some names in the comments sections and when they are available, I will put them up on the site for you to grab.

Je viens de me faire une plaquette avec mon nom et je pensais peut-être qu'il y aurait quelqu'un qui serait intteressé d'en avoir une aussi.  Si vous êtes interessés, juste m'envoyer un courriel à debrad.clement@gmail.com et m'indiquer le ou les noms que vous voulez que j'inscrive et je vous l'envoie.  Pour ceux ou celles qui veulent demeurer anonyme, laissez les noms dans la section des commentaires et quand les noms seront disponibles, je les ajouterai sur mon site pour que vous puissiez venir les prendre.


Thanks for visiting!
Merci de votre visite!



No comments:

Post a Comment