Welcome / Bienvenue

Enjoy! Everything on my blog is free of charge. If one of my links does not work please leave me a message and I will gladly fix it for you.


Amusez-vous! Tout sur mon blogue est gratuit. S'il y a un lien qui ne fonctionne pas, laissez moi un message et je me ferai un plaisir de le corriger pour vous.

Sunday, June 30, 2013

Wild Card Challenge #5 - Défi Wild Card #5

For July's Challenge, you will make a  6 x 4 recipe card, with your favorite recipe included.  Once completed, hop on over to the Crafty Scraps Forum to upload your card and show me what you've done and don't forget to e-mail me your card.  At the forum, I have also included templates for you to use.  Templates are in .PNG, .PSD and .PSPIMAGE formats.  You must use kits from Crafty Scraps and/or her CT Members.

Pour le défi de juillet, vous allez créer une carte de recette 6 x 4 avec votre recette préférée.  Une fois complétée, venez faire un petit tour au Forum de Crafty Scraps pour la télécharger et surtout ne pas oublier de me l'envoyer par courriel.  Dans le forum, j'ai aussi inclus des modèles en format .PNG, .PSD et .PSPIMAGE.  Vous devez utilisez les kits de Crafty Scraps et/ou ceux des ses membres.

-------------

Here's the recipe card I have made, using the HFD 33 Challenge Mega Kit:

Voici la carte que j'ai fait en utilisant le Mega Kit du défi HFD 33 :

At the end of the month, I will send all the recipes to those who have participated.

A la fin du mois, j'enverrai toutes les recettes à ceux et celles qui auront participés.

-----------------------

As well as getting all the recipes, here is the participation prize you will get:

En plus de recevoir toutes les recettes, voici ce que vous recevrez pour avoir participé :

Can't wait to see all your yummy recipes!

J'ai hâte de voir toutes vos recettes délicieuses!

No comments:

Post a Comment